+31 (0)36 820 0168| Gratis verzenden vanaf € 49,95 | Binnen 48 uur in huis | Handgemaakt

Veelgestelde vragen

 

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Nadat je order is gepakt ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de  webshop geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende dag (uitgezonderd zondag) in huis. Als je er voor kiest de bestelling op te halen op ons kantoor in Almere kan je je bestelling vaak dezelfde dag op afspraak ophalen.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen binnen Nederland €4,95  voor bestellingen tot €49,95 uitgezonderd van meubels. Hierbij worden de verzendkosten per product berekend. Je kunt te allen tijde je bestelling ook zelf ophalen op ons kantoor in Almere.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Dat is zeker mogelijk. Hier gelden uiteraard wel andere verzendkosten voor. Voor vragen kun je mailen naar info@moroccanheritage.nl.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren.

Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Nee, dit is niet mogelijk.

Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dus ook via e-mail ontvangen.

Is het veilig om te betalen op Moroccanheritage.nl
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Wil je liever achteraf betalen? Dat kan! Gebruik dan de optie Afterpay.  Dit is mogelijk van 20 euro.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Je kunt de artikelen ook kosteloos afgeven in ons kantoor in Almere.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een PostNL servicepunt, www.postnl.nl/locatiewijzer of deze langs te brengen op ons kantoor in Almere

Pin It on Pinterest

Share This